Scorch 1.10
- dely/Blowjobb @ 22.8.2022 @ 19:22
 
Wczoraj ukazała się kolejna "pełna" wersja tworzonego przez m.in. Pirxa i Pecusia atarowskiego portu gry Scorch. Zmian jest bardzo dużo, ich pełna lista:
- Defensive weapons can be activated before the round to make for the unbeatable aiming precision of the robotanks.
 - Fixed bug with Long Schlong activation taking one Schlong too many.
 - Smoke Tracer not disappearing smoke fixed.
 - Bug allowing for infinite shooting outside the screen fixed.
 - Tank colors and P/M sequence as devised by Adam, the gfx artist. Tanks differ more and look better.
 - New item in the shop - loot box "Buy me!" with a surprise inside.
 - Tank names can have s p a c e s now!
 - Tanks are mobile now thanks to the new defensive option - Hovercraft
 - Main atari library switched to a more standard version based on Mapping the Atari
 - Huge memory optimizations to allow for the new features.
 - Narrow screen in shop / inventory (many bytes saved).
 - Explosion range corrections for a rare event of non-lethal Nuke explosions.
 - Pressing [A] jumps into defensive weapons activation directly.
 - Elusive randomize force error causing rare hangups for Tosser fixed.
 - Activation of defensive weapons moved to front.
 - Additional SFX for new weapons.
 
Pobieramy z repozytorium, instrukcja w języku polskich również tamże.








Jest też jeden (znaleziony ;) ) bug.
Użycie doładowania energii (Battery), zamiast zabierać nam jedną bateryjkę z magazynku.... zabiera Baby Missile.
Sorry. W gałęzi develop już poprawione, a do tego doszła możliwość ustawienia jak mają działać ściany :)