stella 4.0
- grzeniu @ 2.7.2014 @ 07:53
Stella w bieżącym wydaniu otrzymała sprzętowe wsparcie akceleracji grafiki w Direct3d dla Windows oraz OpenGL dla OS X i Linuxa dzięki migracji do biblioteki SDL2. Ponadto używając OpenGLESa możliwe stało się przeportowanie emulatora do Andoida czy iOSa ! Tryb pracy z wyświetlaniem grafiki na pełnym ekranie używa już rozdzielczości pulpitu i nie będzie powodować przestawiania ikon w momencie przełączania się pomiędzy trybem pełnoekranowym a pulpitem. Efekty TIA TV są dostępne we wszystkich trybach graficznych. W nowej zakładce debuggera dodano bardziej szczegółowy wgląd w rozszerzony RAM. Pojawiło się także wstępne wsparcie dla przełączania banków "DASH". Zaktualizowano bibliotekę PNG uwzględniając ostatnią stabilną wersję. Opis tych i pozostałych ficzerów oraz źródła i binaria dla dedykowanych systemów znajdziecie na stronie projektu.