1

jest taka gra: http://mostplays.com/play/Untangle_12_15164

moze wygladac na atari mniej wiecej tak:

http://atari.pl/untangle.avi

w grze nie ma jeszcze kolizji...

moze ma ktos pomysl na jakis nowy tryb gry? bo opublikowanie jakiejs okraglej liczby leveli (8/16) to za malo chyba.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

8 poziom w 3 minuty.

Może także licznik ruchów....
Tylko, czy na Atarce nie będzie ograniczeniem rozdzielczość ekranu?

3

tak skomplikowana że nie czaje :-)
ale muzyka w orginale ładna :-) może skupmy się na jakimś ładnym songu zamiast na levelach :-)

4

... no i zamiast/lub/i/ obsługi joy'a - obsługa myszy Amiga/St. Może też opcja dla VBXE i rozdziałki typu 640x192? :)

Kontakt: pin@usdk.pl

5 Ostatnio edytowany przez Jacques (2010-09-16 22:32:57)

A że tak zaofftopicuję (ale słowo)... ;) Co z Asteroids? Bo już wydawało się prawie namacalne na wyciągnięcie ręki a tu miesiące mijają... ;)

6

@pajero, tak, to ma byc gierka na gora 20 minut :p
rozdzielczosc nie bedzie chyba problemem poniewaz odcinki ktore sie nie przecinaja beda standardowe a odcinki przecinajace sie beda rysowane z 'kropek' - tak jak jest na filmiku

@antek, muzyka nie jest narazie problemem

asteroids... troche liczylem na wsparcie ze strony vbxe ale chyba nic z tego nie bedzie... asteroids na atari bedzie mial premiere w przyszlym roku przed premiera filmu asteroids :D

---
licznik ruchow jest bardzo dobrym pomyslem - bedzie

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

7 Ostatnio edytowany przez pajero (2010-09-17 17:40:35)

Się wytłumacz:

ALLEGRO pisze o swoim "PARTY" (jakie tam party, to raczej biznesowa nagonka autopromocji)

[cytat]
Czas Retro Gier

Czy wspominasz z uśmiechem chwile spędzane z joystickiem w ręku, kiedy oczekiwałeś na wgrywającą się z kasety grę na Commodore 64 lub Atari?
Na Pixel Party przywołamy te emocje i powrócimy do kultowych komputerów podczas wielkiego starcia Pixel Graczy! Do Twojej dyspozycji oddamy tradycyjne, ale jednocześnie usprawnione modele. W specjalnej Strefie Retro Gier każdy będzie mógł spróbować swych sił w niezapomnianych: Donkey Kong, River Raid, Pac Man, Bolder Dash, Robbo, Super Frog, Mortal Kombat i Lotus. Ponadto przygotowaliśmy mega hit ? Arkanoid w wersji XXL.
[/cytat]

?????????

8

eee, na temat pliz


---
zeruja na cudzej popularnosci albo po prostu wiedza, ze nie tylko moja zona lubi duze zabawki ;)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

9

silnik gry jest juz skonczony:

http://atari.pl/untangle1.avi

przy okazji pojawila sie mozliwosc dodania punktow, ktore mozna poruszac a nie beda brane pod uwage przy kolizjach (jest tez mozliwosc usuwania odcinkow w trakcie gry) oraz punkty, ktorych nie mozna ruszyc ale np. kolizja z nimi bedzie wymagana do ukonczenia gry.

licznik krokow tez jest juz dodany.

czyli ulozyc jakies ambitne levele uwzgledniajac te dwa rodzaje punktow dodatkowych (albo klasyka) i gra idzie w swiat ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

10

http://atari.pl/untangle.gif

ostatecznie 3 rodzaje punktow:
1. standardowy - mozna nim poruszac
2. punkt staly, nie mozna nim ruszac

te dwa rodzaje sa zwiazane odcinkami

3. punkt kontrolny - aby zakonczyc level punkt kontrolny musi byc 'zajety' - musi byc kolizja punktu kontrolnego z dowolnym punktem 1-go rodzaju

warto zobaczyc jeszcze to:

http://www.youtube.com/watch?v=bHIxUK5-BD4

http://www.youtube.com/watch?v=djZ6bfB7qU4

:-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

11

http://www.youtube.com/watch?v=EiS-W9aeG0s
od 2:59 do konca

12

umieszczam jeden level w pliku dla emulatora:

http://atari.pl/untangle.a8s

mozna obejrzec jak gra bedzie mniej wiecej wygladac i o co w niej chodzi.

jesli ktos ma jakis fajny pomysl to slucham.

jesli tlo zacznie migac oznacza ze prawidlowo level zostal rozwiazany

gdyby ktos znalazl blad w algorytmie szukania przecinajacych sie odcinkow to prosze o save z emulatora.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

13 Ostatnio edytowany przez xxl (2010-09-23 19:51:12)

optymalizacja oraz dodanie obslugi tabletu i myszki (klawisze j/m/t)

dla emulatora: http://atari.pl/untangle1.a8s

nie mam ani tabletu ani myszki cmi08 ale powinno dzialac...

przydalaby sie jakas rozsadna osoba do przetestowania na prawdziwym atari

---
i poprawka:

http://atari.pl/untangle2.a8s

oraz filmik:

avi: http://atari.pl/untangle1.rar

---
pierwszy wip: http://atari.pl/untangle.obx

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

14 Ostatnio edytowany przez xxl (2010-10-02 17:44:33)

http://atari.pl/untangle.gif

http://atari.pl/untangle.obx

dodane:
- jesli zlapiemy jakis punkt to wszystkie punkty polaczone z nim odcinkiem zostana zaznaczone (dla lepszej orintacji gdy bedzie wiecej punktow na ekranie)
- badanie przecinania sie odcinkow wykonywane jest nie na biezaco podczas ruchu (jak do tej pory) tylko po puszczeniu punktu (gdy bylo duzo odcinkow gra zwalniala - teraz dziala plynniej) jesli ktos ma procesor 4mhz w atari (watpie) to mozna przelaczyc sprawdzanie na biezaco...

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

15

A oto jeden z kawałków, który na pewno się w grze znajdzie. Miłego słuchania.

Post's attachments

muza.mp3 489.39 kb, liczba pobrań: 27 (od 2010-10-10) 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
I Ty zostaniesz big endianem...

Hehe, doskonałe. :)
To 4, czy 8 kanałów? (W pracy jestem, to nie mam odsłuchu).

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

17 Ostatnio edytowany przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM (2010-10-11 12:23:06)

EDIT: Dely, czy można coś zrobić z tym dodawaniem postów, bo czeka 2 dni, a teraz jakby dodawał jeszcze po dwa posty (ten przerobiłem z niespodziewanej kopii poprzedniego).
Czemu tu nie ma "delete post", btw?

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

18

4 kanaly

---
pytanie o forum tu: http://atariarea.krap.pl/forum/viewtopic.php?id=8163

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

19

http://xxl.atari.pl/?page_id=289

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

20

Zgłaszam BUG - nie ma przecinających się linii, a poziom się nie zamknął ;P

Post's attachments

chopin_bug.png 3.44 kb, nikt jeszcze nie pobierał tego pliku. 

Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Sikor umarł...

21

Masz gniazdka, gdzie się "kółka" powinny znaleźć - polukaj tu na jeden ze zrzutów: http://www.pouet.net/prod.php?which=56298

I Ty zostaniesz big endianem...

22

Wiem, ale nie zaznaczono w instrukcji ;P

Sikor umarł...

23

kiedys nie bylo instrukcji a gry sie przechodzilo ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.