No właśnie. Potrzebuję działać na 2 dwuwymiarowych tablicach liczbowych (powiedzmy max. 40x40 pól, maksymalna liczba w komórce to 255, wszystkie dodatnie). Dane z jednej tablicy samomodyfikują się poprzez zmianę danych w drugiej. Tablice są deklarowane przez DIM lub COM (ten sam objaw), wiadomo że zakres tablic liczbowych w TB jest od 0 do x, czyli rozmiar - powiedzmy - zadeklarowany przez DIM A(10,10) odpowiada 11 wierszom i 11 kolumnom, prawda?
W czym rzecz: przed kompilacją działania na tablicach działają zgodnie z oczekiwaniami. Ale po kompilacji, po pierwszej modyfikacji danych (zmiana liczb) zaczynają się schody - zamiast oczekiwanych wyników pojawiają się w drugiej tablicy pojawiają się zera. Jak temu zaradzić..?
To znaczy, czy istnieje inny sposób na ominięcie tego problemu niż ręczne modyfikowanie pamięci...?
ABBUC Software Contest 2025: Zgłoszenia Sprawdź aktualną listę programów zgłoszonych do konkursu ABBUC Software Contest 2025. Termin mija 31 lipca!
Gopher2600 0.50.0 Nowa wersja emulatora Atari 2600 z usprawnieniami i nowymi funkcjami debuggera.
Steem SSE 4.2.0 już dostępny Nowa wersja emulatora Steem SSE z istotnymi usprawnieniami i nowościami
Powrót Head Over Heels! Thalamus zapowiada Return to Blacktooth - kontynuację klasyka na Amigę i Atari ST
Silly Venture 2k25 SE - już wkrótce! Tylko do 21 lipca możesz zamówić koszulkę z okazji SV 2k25 SE