jesli lubisz takie klimaty to:
tak to wyglada na acornie
a tak na atari:
---
a tu jest film jak toto dziala:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
Zmiana serwera atari.area Serwis przeszedł właśnie ważną aktualizację infrastruktury
4th Atari ASCII Compo - wyniki Dostępne są już wyniki tegorocznego ATASCII Compo.
thing neo 1.60 Olivier Landemarre wydał nową wersję desktopu Thing.
VIII. Basque Tournament of Atari 2600 Kolejna relacja, wśród otrzymywanych od naszego przyjaciela Egoitza z Kraju Basków.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » konwersje
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jesli lubisz takie klimaty to:
tak to wyglada na acornie
a tak na atari:
---
a tu jest film jak toto dziala:
Hmm Hobgoblin 2 :) No to chyba juz niedaleko do Ghosts'n'Goblins ;P
Bardzo fajnie wyglada! Jesli na real atari ludzik tez rusza sie tak szybko to miodzio.
BTW. Wiem ze czerwony na Atari jest beznadziejny, ale zeby az tak?!
To kolor z emulatora Atari, a nie z Atari. Kolor czerwony na ekranie wygladac moze tak.
No wlasnie mowie, Kaz ;) Bo miedzy screem Twoim a xxla jest mniejsza roznica niz miedzy tym z acorna :/
No ale taki juz urok Atari.
Ciekawe czy z Video Board XE beda prawdziwe barwy?
To nie jest kolor z Acorna tylko z emulatora Acorna :P
no nie wiem, /u mnie/ na Atari kolor czerwony - jest koloru czerwonego a nie srakowatego - jak na emulgatorze ;)-
Kolor czerwony na Atari jest jeszcze mniej czerwony niż na emulatorze.
moze zmiana gtia na vbxe podbije czerwony (i inne kolory), ciekawe czy bedzie mozna zmieniac palete...
a trzymajac sie tematu:
mam taki pomysl, zeby napisac loadera (nie wiecej jak 4 kb) ktory pozwoli ladowac gry np z bbc micro (electron nie rozni sie prawie wcale) efekt bedzie taki, ze gry beda dzialaly wolniej (mniej wiecej tak jak zalaga czy hobgoblin2) czasem posmieca i nie wszystkie sie uruchomia, ale jakos to bedzie dzialac... albo konwersic pokolei zmieniajac procki jak w KL?
Albo przekonwersiić jakąś porządną grę-"grubą rybę" z C-64, której u nas brakuje :) Giana Sisters (graficznie nie byłoby problemu)? Porządny Barbarian, Rick Dangerous, Wings Of Fury, itp... ;)
O... Barbarian 1 i 2 byłyby wspaniale... Zwłaszcza 1, bo tego co mamy z L.K. Avalon nazwać Barbarianem nie można (nie rozwijajmy znów tego wątku) ;) A gdyby była kolorowa, ładna i grywalna 1 skonwertowana z C64 i dobrze udźwiękowiona... Mielibyśmy porządną wersję (albo nawet lepszę niż z C64), róló :)
Kolor czerwony na Atari jest jeszcze mniej czerwony niż na emulatorze.
Pewnie dlatego Atari sprzedano do Polski, ktoś usłyszał, że reds are commonly disliked here. :P
Kolor czerwony na Atari jest jeszcze mniej czerwony niż na emulatorze.
Tak to juz jest na monitorze mono. Trzeba sobie kupic kolorowy :P
epi napisał/a:Kolor czerwony na Atari jest jeszcze mniej czerwony niż na emulatorze.
Pewnie dlatego Atari sprzedano do Polski, ktoś usłyszał, że reds are commonly disliked here. :P
Best. Atariatrea. Text. Ever.
A bo tak naprawde to poszczegolne egzemplarze sie roznia znacznie nasyceniem kolorow.
Mozna se tez chyba jakims trymerkiem pokrecic zeby podbic kolory.
Tak to juz jest na monitorze mono. Trzeba sobie kupic kolorowy :P
Na moim faktycznie nie widać czerwonego - same zielenie...
hobgoblin 1
http://atari.pl/hgoblin.rar
i w oryginale:
szarpie... ale jestem juz bliski temu, zeby nie szarpalo.
ale jestem juz bliski temu, zeby nie szarpalo.
No to powodzenia, bo wyglada calkiem obiecujaco.... Na pewno lepiej niz "Domain of the Undead" (jesli bedzie z odpowiednio klimatyczna muzyka ;)).
BTW. cos w tym stylu (z)robili tez w 1. polowie lat 90. bracia Selingerowie (muzyka Top Odin), a ta ich niewydana gra zwala sie (roboczo) "Ghastly Night". Wiem o niej od Foormana/Pentagram, ktory chcial ja [jako posrednik] wydac w StanBit, ale do tego nie doszlo... a szkoda, bo grafika byla naprawde niezla. :|
Niech go ktos powstrzyma bo nic juz nie zostanie do napisania dla innych! :D
eee tam, to zwykły fejk - XXL przekonwertował obrazek i się chwali ;)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » konwersje
Wygenerowano w 0.025 sekund, wykonano 72 zapytań